FAQ

שאלות & תשובות

לקוחות יקרים

על מנת לחסוך לכם זמן המתנה מיותר ובכדי להקל עליכם את תהליך קבלת ההחלטות, קיבצנו מגוון שאלות נפוצות, הן של אנשי מקצוע והן של לקוחות פרטיים. עיינו בהם לנוחיותכם.

במידה ולא מצאתם תשובה לשאלתכם, נציגנו ישמחו לעמוד לרשותכם. אנא צרו איתנו קשר ע"י פתיחת פנייה חדשה דרך עמוד החשבון שלי (ללקוחות רשומים) או לחלופין דרך עמוד צור קשר.

כללי

מי אנחנו?

ליאל אלבומים הינה מעבדת צילום ופיתוח מקצועית וחברה לייצור אלבומים דיגיטליים ומוצרים משלימים בתחום הצילום והפוטו.

היכן אנחנו נמצאים?

משרדינו נמצאים ברחוב המרכבה 19, איזור התעשייה, חולון.

מהן שעות הפעילות?

משרדנו פתוחים בימים:

ראשון – חמישי, בין השעות 08:30 – 17:30
בשישי וערבי חג המשרדים סגורים

היכן ניתן לקבל מענה אנושי?

מענה אנושי שלנו עומד לרשותכם בשעות הפעילות של המשרדים, בטלפון: 03-5585134.

כאשר אנו נמצאים מחוץ לשעות הפעילות, תוכלו לפתוח פנייה או ליצור קשר באחד האמצעים העומדים לרשותכם בעמוד צור קשר.

האם ניתן לקבל דוגמאות למוצרים שלכם?

אכן. אנו מספקים דוגמאות עבור המוצרים שלנו. לקבלת דוגמאות יש לפנות אל מנהל המכירות שלנו פיטר – 0522828178, או דרך אחד האמצעים העומדים לרשותכם בעמוד צור קשר.

האם ניתן לקבל קטלוג מוצרים פיזי ?

אכן. באפשרותנו לספק 2 קטלוגים פיזים: קטלוג מוצרים וקטלוג חומרי כריכה.

לקבלת דוגמאות יש לפנות אל מנהל המכירות שלנו פיטר – 0522828178, או דרך אחד האמצעים העומדים לרשותכם בעמוד צור קשר.

למה אני לא יכול לראות את מחירי המוצרים?

מחירי המוצרים שלנו אינם גלויים באופן פומבי מאחר ואנו עובדים עם צלמים מקצועיים בלבד ולא נרצה לחשוף את המחירים המקוריים ללקוחות הקצה.

על מנת לקבל רשימת מחירים מלאה, עלינו לאמת כי המבקש הוא אכן צלם מקצועי. לשם כך פנו אלינו באמצעות הטופס הבא.

ייצור

מהם זמני הייצור שלכם?

זמני הייצור להזמנה הינם 5 עד 10 ימי עסקים מרגע שליחת הקבצים והסדרת התשלום. שימו לב כי זמן הייצור יכול להשתנות עקב פרטים חסרים / תיקונים נדרשים וכדומה.

לנוחיותכם, תוכלו להתעדכן במצב ההזמנה שלכם דרך לוח הבקרה האישי.

באילו חומרי כריכה ניתן להזמין את האלבום?

אנו מציעים קטלוג שלם של חומרי כריכה אשר נבחר על ידנו בקפדנות. הקטלוג מכיל מעל ל-40 סוגי כריכה במגוון צבעים וחומרים שונים.  ניתן להתרשם מהקטלוג בעמוד הבא.

איך אפשר לוודא שהמוצר לא יגיע פגום?

כל מוצר שמסיים את תהליך הייצור עובר לבדיקה כוללת ומקיפה במחלקת בקרת האיכות שלנו. התהליך נועד על מנת לאתר תקלות במוצר טרם יציאתם לכתובת הלקוח.
עם זאת יש לקחת בחשבון כי לעיתים רחוקות מאוד יתכנו מקרים חריגים בהם קורות טעויות אנוש, אף על פי שאנו עושים כל שביכולתנו בכדי להימנע מכך.

האם הקבצים המצורפים להזמנה נבדקים לפני הייצור?

הקבצים המצורפים להזמנה נבדקים על ידנו לפני שהם נשלחים להדפסה ולהמשך תהליך הייצור. עם זאת חשוב לנו להדגיש כי אין באפשרותנו לבדוק כל קובץ וקובץ לפרטי פרטים וכי אנו לא נושאים באחריות לגבי תיקונים שידרשו לאחר סיום תהליך הייצור כתוצאה מכך.

* ניתן לעיין בתקנון שלנו בשלמותו בעמוד תנאי שימוש.

הזמנה

איך מבצעים הזמנה?
הזמנות ניתנות לביצוע על ידי לקוחות מאומתים בלבד, דרך עמוד 'הזמנת עבודה'. על מנת להצטרף אלינו בתור לקוח מאומת, עליכם לשלוח אלינו את פרטיכם דרך עמוד
הצטרפות לקוחות.
איך מצרפים קבצים להזמנה?

במעמד תהליך ההזמנה תתבקשו להעלות את הקבצים הרלוונטיים למוצר אותו הזמנתם. הקבצים יגיעו אלינו ביחד עם שאר פרטי ההזמנה שלכם.

היכן ניתן לראות את ההזמנות שביצעתי?

מאז הצטרפת אלינו כלקוח מאומת, כל היסטוריית ההזמנות שלך נשמרת ומאוחסנת אצלנו במערכת. את תיעוד ההזמנות המלא והפרטים המלאים ניתן לראות בעמוד החשבון האישי.

איך אני רואה את סטטוס ההזמנה שלי?

את מצב ההזמנה העדכני ניתן למצוא בעמוד סטטוס הזמנה.

האם ניתן לבצע שינויים בהזמנה לאחר ששלחתי אותה?
במידה וההזמנה שלך עדיין לא עברה לסטטוס ייצור, יש לעדכן אותנו באופן מיידי לגבי השינויים הנדרשים. על מנת לעשות זאת בצורה הפשוטה ביותר, בחרו את ההזמנה שלכם דרך עמוד ההזמנות ופיתחו פנייה חדשה בתחתית הדף.
מהי האחריות שיש לי על המוצר?

חברתנו אחראית לכל פגם בייצור מוצרינו, כיוון שלרוב מדובר במוצרי נייר רגישים מאד, יש לדווח על כל פגם במוצר תוך 72 שעות מרגע קבלתו.

משלוחים

אילו אפשרויות שילוח אתם מציעים?

את ההזמנה שלכם תוכלו לקבל באמצעות 3 אפשרויות שונות, והן:

  • משלוח אקספרס (שליח עד הדלת) באמצעות חברת שליחויות
  • משלוח באמצעות נהג חלוקה של חברתנו – לאזורים ספציפיים ולמנויים קבועים
  • איסוף עצמי ממשרדנו הנמצאים ברחוב המרכבה 19, איזור התעשייה חולון – בתיאום מראש
מה קורה במידה והשליח מגיע לכתובת ואין מענה?

במצב כזה השליח יחזיר את החבילה למשרדנו ונציג שלנו יצור קשר עם הלקוח על מנת לתאם איתו משלוח נוסף. שימו לב כי משלוח נוסף כרוך בעלות נוספת.

האם אתם מאפשרים משלוחים לכתובת של הלקוח שלי?

אכן. אנחנו מאפשרים משלוחים ישירות לכתובות של הלקוחות הפרטיים שלכם, או לחלופין איסוף עצמי על ידי הלקוח.

האם ניתן לשלוח הזמנה לכתובת מחוץ לישראל?

מאחר ואנחנו לא מבצעים משלוחים ישירים לכתובות בחו"ל, הפעולה תצטרך להתבצע על ידי המזמין.
* שימו לב כי במידה והחבילה שלכם מיועדת למשלוח לכתובת מחוץ לישראל, נוכל להציע לכם אריזה מיוחדת המיועדת למשלוחים מהסוג הזה. לפרטים נוספים פנו אלינו דרך עמוד צור קשר.

עיצוב

האם אתם מספקים שירותי עיצוב?

חברתנו מספקת תכנה ייעודית לעיצוב אלבומים, בעזרתה תוכלו להפיק עיצוב מקצועי באופן עצמאי (הקליקו לפרטים נוספים).

לאלו מכם המעוניינים בשירותי עיצוב מלאים מבעלי מקצוע מנוסים, אנו מציעים לפנות לאחת מהמעצבות המומלצות שלנו, אשר נבחרו בקפידה ומציעות סגנון עיצוב ייחודי ועכשווי. למעוניינים,
אנא צרו קשר לקבלת פרטים נוספים.

יש לכם תוכנה לעיצוב האלבום?

חברתנו מספקת תכנה ייעודית לעיצוב אלבומים, בעזרתה תוכלו להפיק עיצוב מקצועי באופן עצמאי (הקליקו לפרטים נוספים).

איך ניתן לוודא שהדפים יודפסו בסדר הנכון?

על מנת לקבל את סדר הדפים הנכון בהדפסה, יש למספר את הקבצים באופן הבא: 001, 002, 003….
קובץ ששמו 001 יהי הראשון באלבום, קובץ 002 יהי השני וכן הלאה.
מומלץ לעיין בהוראות המלאות לסגירת הקבצים בצורה נכונה.

האם אתם בודקים את הקבצים לפני הדפסתם?

בטרם תהליך הייצור, אנו בודקים את התאמת הקבצים לגודל הדפסה המבוקש. בנוסף אנו בודקים את משקל / איכות הקובץ.
יחד עם זאת, חשוב להבהיר כי אנו עובדים אך ורק עם בעלי מקצוע בענף הצילום והעיצוב הגראפי – מכאן שהאחריות הבלעדית לתקינות המלאה של קבצי ההדפסה חלה על הצלם / המעצב.

האם אתם מספקים שירות תיקוני צבע?

בתהליך ההדפסה נעשים תיקוני צבע לקבצים על פי שיקולו המקצועי של הדפס. כמו כן, ניתן לבקש הדפסה ללא תיקוני צבע.

תשלומים

אילו אמצעי תשלום אתם מקבלים?

התשלום מתבצע בשלב הסופי של תהליך ההזמנה. לנוחיותכם, ניתן לשלם בכרטיס אשראי / בהעברה בנקאית.

ניכן ניתן לראות את החשבונית שהונפקו עבורי?

בסיום השלמת ההזמנה, החשבונית תישלח ישירות לכתובת המייל שלכם המעודכנת במערכת שלנו. לנוחיותכם ניתן להוריד את החשבוניות גם דרך האזור האישי שלכם.

האם פרטי אמצעי התשלום שלי נשמרים אצלכם במערכת?

באפשרותכם לבחור באם לשמור את אמצעי התשלום שלכם במערכת, או להזינו מחדש בכל הזמנה. שימו לב כי אין באפשרותנו לראות את פרטי התשלום המלאים שלכם מאחר ואלו מוצפנים ע"י תקני אבטחה עולמיים מחמירים.

במידה ולא מצאתם תשובה לשאלתכם, אנא צרו איתנו קשר ע"י פתיחת פנייה חדשה דרך עמוד החשבון שלי (ללקוחות רשומים) או לחלופין דרך עמוד צור קשר.